Yokohama W.Drive V905 225/50R17 98V

240,00

Yokohama W.Drive V905 225/50R17 98V

Barum

Opony_zimowe

Celebruj piękno zimy i inspiruj się żywiołami

Opony W.drive 902 firmy YOKOHAMA zostały skonstruowane specjalnie, aby zapewnić trakcję na pokrytych śniegiem drogach. Te opony zapewniające wysokie osiągi zachowują giętkość w niskich temperaturach i odznaczają się unikatową konstrukcją bieżnika, zapewniającą lepszą trakcję

Opony zimowe W.drive 902 firmy Yokohama pobudzają emocję, przenosząc doznania z zimowej jazdy na nowy poziom.

Funkcjonalne wzory bieżników, unikatowe kształty lamel oraz zastosowanie zaawansowanej mieszanki gumowej zapewniają wybitne osiągi na wszystkich rodzajach nawierzchni.

Optymalne rozmieszczenie głównych wzdłużnych rowków pozwala na odpływ topniejącego śniegu i wody oraz utrzymanie maksymalnej powierzchni kontaktu opony na wszystkich rodzajach nawierzchni.

Zoptymalizowana szerokość rowków pomiędzy klockami pozwala na odpływ topniejącego śniegu zapewniając dodatkową przyczepność poprzez wzmocniony efekt krawędziowy.

Oryginalny trójwymiarowy kształt lamel o polihedrylowej powierzchni zapewnia wysokie osiągi na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni.

Zwiększona gęstość lamel maksymalnie wzmacnia efekt krawędziowy na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.

Wskaźniki głębokości bieżnika na rowku głównym stanowią dodatkowe środki bezpieczeństwa.

Mieszanka opon W.drive odpowiada szerokiemu zakresowi temperatur, zapewniając optymalne osiągi w różnorodnych warunkach zimowych.

„Elastyczny polimer” utrzymuje miękkość i elastyczność w niskich temperaturach.

„Mikro Silika” o cząsteczkach mniejszych niż konwencjonalna silika zachowuje sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, poprzez mocne łączenie polimerów, pomimo, że użyto polimerów miękkich.

ZERUMA™ jest specjalnym dodatkiem, opracowanym przez YOKOHAMA,polepszającym dyspersję krzemionki w oponie.

Mieszanka krzemowa ZERUMA™ zmniejsza zależność od temperatury w porównaniu z konwencjonalnym sposobem mieszania.

Asymetryczny bieżnik o dużej sztywności

Asymetryczna konstrukcja bieżnika o dużej sztywności zapewnia dobre zrównoważenie osiągów na nawierzchniach suchych, mokrych oraz pokrytych śniegiem.

W strefie wewnętrznej znajdują się bloki o średniej sztywności i efektywne rowki, zapewniające trakcję na śniegu.
W strefie zewnętrznej znajdują się bloku o dużej sztywności, ułatwiające pokonywanie zakrętów na suchej nawierzchni.
Optymalnie wyrównane główne, proste rowki odprowadzają skutecznie śnieg, błoto i wodę, zachowując skutecznie maksymalną powierzchnię styku w szerokim zakresie nawierzchni.
Zoptymalizowane rowki w nadlewie skutecznie odprowadzają śnieg i błoto, zwiększają trakcję dzięki zwiększeniu efektu krawędziowego.

Trójwymiarowe rowki wzdłużne

Rowki wzdłużne o oryginalnym trójwymiarowym kształcie, z wielościenną powierzchnią, zapewniają wysokie osiągi na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem.

szeroki obszar powierzchni sprawia, że bloki zachowują twardość i umożliwia im efektywne wzajemne podpieranie.
Zwiększona gęstość rowków wzdłużnych maksymalizuje efekt krawędziowy na pokrytych śniegiem i lodem nawierzchniach.

Uniwersalna konstrukcja zużywalnego bieżnika

Wskaźniki głębokości bieżnika na głównym rowku zwiększają bezpieczeństwo, zapewniając informację.

Opon, których pozostała głębokość bieżnika wynosi do 4 mm nie należy używać jako zimowych.
Pozostałą głębokość bieżnika można sprawdzić za pomocą płytek śnieżnych umieszczonych na głównym rowku.
Wskaźnik „4 mm” i znak w kształcie strzałki umieszczone na ścianie bocznej informują o położeniu płytki śnieżnej.

(* Ten wskaźnik 4mm jest dostępny tylko dla opon W.drive)

Technologia mieszanki dla szerokiego zakresu stref temperaturowych

Mieszanka opony W.drive jest odpowiednia dla szerokiego zakresu stref temperaturowych, zapewniając optymalne osiągi w różnych warunkach zimowych.

Elastyczne polimery zapewniają większą miękkość i elastyczność w niskich temperaturach.
Mikrocząstki krzemionki mają mniejsze wymiary niż konwencjonalna krzemionka i zachowują sztywność oraz stabilność w wysokich temperaturach, dzięki mocnym wiązaniom z polimerami, nawet jeśli stosowane są miękkie polimery.
„ZERUMA™” to oryginalny środek procesowy firmy YOKOHAMA, poprawiający dyspersję krzemionki w mieszance. Mieszanka krzemionkowa w ZERUMA™ zmniejsza zależność od temperatury w porównaniu z klasycznym procesem mieszania.

wymiana uszczelki pod głowicą bmw e46, peugeot 505 gti, majesty 3, autka bez prawa jazdy, merlo, program do diagnostyki samochodu, alfa romeo 146

yyyyy