Opony BFGoodrich MUD TERRAIN T/A KM3 225/75 R16 115Q
BFGoodrich
Opony_caloroczne
Powstała z doświadczenia…zdobytego na szlaku.
Do wymagających samochodów terenowych 4×4 (20%szosa, 80% teren)
Zalety:
– STWORZONA NA BŁOTO
– STWORZONA NA SKALNĄ WSPINACZKĘ
– STWORZONA, BY PODBIJAĆ
5% WIĘCEJ TRAKCJI W BŁOCIE(1)
Bieżnik Terrain-Attack zwiększa trakcję w błocie i na grząskim podłożu. Masywne klocki bieżnika zaprojektowano tak, aby zapewniały wyjątkową przyczepność pod dowolnym kątem natarcia, a wypustki wzmacniające samooczyszczenie się bieżnika skutecznie usuwają błoto z rowków, gwarantując nieprzerwaną trakcję.
8% WIĘCEJ TRAKCJI NA SKAŁACH(2)
Zmierz się z najtrudniejszym terenem dzięki zaawansowanej technologicznie mieszance bieżnika Krawl-TEK, która wzmacnia przyczepność na skałach oraz na gładkim, śliskim podłożu. Dodatkowo, podczas jazdy z niższym ciśnieniem, w obszarze ugięcia Linear Flex Zone opona mocniej poddaje się i przylega większą powierzchnią do przeszkód.
O 27% MOCNIEJSZE BOKI(3)
Dzięki technologiom sprawdzonym w rajdach dojedziesz tam, gdzie inni mogą tylko pomarzyć. Technologia CoreGard Max łączy grubsze elementy ochronne boków ze specjalistyczną mieszanką gumy o większej odporności na uszkodzenia o ostre krawędzie, natomiast Traction-Armor Sidewall Sculpture zapobiega rozwarstwieniu boków.
TECHNOLOGIE W OPONIE
COREGARD MAX TECHNOLOGY
• Technologia, która sprawdziła się w rajdach w oponie BFGoodrich® Baja T/A® KR3 zapobiegaja pękaniu i przebiciom boków.
• Wzmocnienie boków w obszarze najmocniej narażonym na uszkodzenia.
TRACTION-ARMOR SIDEWALL SCULPTURE
• Chroni górną część klocków barkowych przed wyrwaniami i pękaniem.
• Rowki w obszarze barków wzmacniają trakcję w błocie i na śniegu.
TERRAIN-ATTACK TREAD DESIGN
Masywne klocki bieżnika zaprojektowane tak, by zapewniać doskonałą przyczepność pod każdym kątem natarcia.
LINEAR FLEX ZONE
Umożliwia większą elastyczność opony i przyleganie większym obszarem do przeszkód podczas jazdy z niższym ciśnieniem.
KRAWL-TEK COMPOUND
Mieszanka zwiększająca przyczepność opony na skałach oraz śliskim podłożu.
(1) Na podstawie wewnętrznych testów (2016) trakcji w błocie w porównaniu z oponą BFGoodrich® Mud-Terrain T/A® KM2 w rozmiarze LT265/70R17 zamontowanej na Jeep Wrangler Rubicon 2014. Rzeczywiste osiągi na drodze mogą się różnić.
(2) Na podstawie wewnętrznych testów (2016) trakcji w błocie i na suchych skałach w porównaniu z oponą BFGoodrich® Mud-Terrain T/A® KM2 w rozmiarze LT265/70R17 zamontowanej na Jeep Wrangler Rubicon 2014. Rzeczywiste osiągi na drodze mogą się różnić.
(3) Na podstawie wewnętrznych testów (2016) odporności boków na przebicia w porównaniu z oponą BFGoodrich® Mud-Terrain T/A® KM2 w rozmiarze LT265/70R17. Rzeczywiste osiągi na drodze mogą się różnić
źródło https://www.bfgoodrich.pl
vat 1 w dowodzie, mazda 2 otomoto, mercedes clk 55 amg, silniki 3 cylindrowe, piesi na pasach, toyota rav4 2.0 benzyna rozrząd, kasowanie inspekcji pdf, kia picanto i, mazda 3 hatchback 2016, citroen ds3 opinie, przelicznik cm na ft, escalade 2016, myjnie samochodowe koronawirus
yyyyy