Motul Multi Dctf 1L

Ravenol

Oleje_przekladniowe

Oleje dedykowane do użytkowania w automatycznych skrzyniach biegów należą do grupy olejów hydraulicznych. Poszczególne przełożenia w skrzyniach automatycznych wybierane są za pośrednictwem zmian ciśnienia i kierunku przepływu oleju, który dodatkowo smaruje i chroni przed zużyciem wszystkie ruchome elementy. W większości przypadków olej do przekładni automatycznych należy wymieniać co 30 000 – 60 000km, chyba że producent zaleca inaczej. Podczas wymiany należy zastosować nowy filtr.

Wyprodukowany w technologii Technosynthese z starannie wyselekcjonowanych baz olejowych MOTUL Multi DCTF przeznaczony jest do stosowania w dwusprzęgłowych, automatycznych skrzyniach biegów. Może być stosowany zarówno w konstrukcjach z mokrym, jak i suchym sprzęgłem. Olej MOTUL Multi DCTF zapewnia szybką, płynną i precyzyjną zmianę przełożeń w każdych warunkach eksploatacyjnych.

Nadaje się do stosowania w:

· VW Group (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen) – DSG, S-Tronic;

· BMW – DKG;

· Mercedes Benz – 7G DCT;

· Porsche – PDK;

· Ford – Powershift;

· Opel – DSG;

· Peugeot – DCS;

· Citroen – DCS;

· Renault – EDC, DC4;

· Nissan – GR6.

Spełnia wymagania:

· ZF TE ML-11

· i inne.

Pojemność opakowania: 1 litr.
)

benelli 302, od ilu lat jest sie legalnym, honda civic type r 2018, scania r 500, hyundai h1, accord mugen, volvo xc60 t5 opinie, komisy podkarpacie, skrzynia biegów peugeot 206 1.4 benzyna, ograniczenie prędkości, intruder 800, nissan qashqai 1.2 opinie kierowców, silnik 1.6 e-hdi 115 opinie, gry motoryzacyjne, mercedes panamera, varadero honda, pełnomocnictwo sprzedaży samochodu, silnik d4d toyota, opel astra h 1.6 115km opinie, budowa lampy samochodowej, jakie napięcie akumulatora

yyyyy